Category : Firmy

Jaké problémy má v dnešní době zásobování lékáren

V moderní době jsme si již zvykli, že ať přijdeme s receptem do jakékoliv lékárny, daný lék dostaneme. A pokud jej zrovna nemají, tak jej objednají a my si jej můžeme vyzvednout nejpozději následující den. To se však začíná v posledních pár letech měnit, neboť stejně jako ostatní obory, i zásobování lékáren https://technolife.cz/pharmacy-supply/ zasáhly nedávné události, které otřásly světovým děním.

Tou hlavní byla pandemie koronaviru, a to hned z několika důvodů. V první řadě vedla ke zvýšení prodeje léků na nachlazení, kašel a podobné obtíže, neboť jsou i dnes to nejlepší, co máme na toto onemocnění k dispozici.

auto na přepravu léků

K tomu se přidala i omezení, co se lidských kontaktů týče. Najednou bylo potřeba, aby lidé pokud možno pracovali z domova, některé výroby pak díky tomuto onemocnění přišly dočasně o většinu pracovníků. To vše samozřejmě zvedlo náklady na výrobu a také snížilo množství vyrobených léků. To vedlo jak ke zvýšení jejich ceny, tak i k jejich nedostatku. Lékárny již nemají ve skladech zásoby, ze kterých by mohly čerpat, a zásobování tedy vázne.

plný regál v lékárně

K tomu je potřeba přidat i snaha vlády vyřešit problém vysokých cen zastropováním cen u některých typů léků. Tím se mnozí výrobci dostali do situace, kdy se jim již nevyplatilo je vyrábět, vzhledem k již zmíněným zvýšeným nákladům, a tak s výrobou skončili. Tím se jen zvýšil nedostatek těchto přípravků na trhu.

Situaci nepomohla ani válka na Ukrajině, kdy uprchlíci také často potřebují lékařskou pomoc a léky. Ty firmy, které přežily pandemii, se ještě nestačily vzpamatovat a obnovit výrobu v plném rozsahu, a najednou mají mnohem více zákazníků. Nedostatek se tedy jen prohlubuje. Samozřejmě tak je tomu jen u určitých druhů léků. Zdaleka ne všechny tím byly zasaženy, avšak u těch, které ano, to zákazníci pocítili. Je samozřejmě pravděpodobné, že se situace opět srovná, a zdá se, že jsme na dobré cestě. Bude to však bohužel chvíli trvat.

Optimalizace Vašich stránek


Proč zrovna optimalizace? Nebo SEO? Co to vlastně znamená? Když se řekne SEO a nic si pod tím nevybavíme, můžeme začít od samotného začátku, třeba tím, že se jedná o zkratku anglických názvů. V překladu znamenají optimalizaci internetových stránek pro vyhledávače. Další poučka, říkáte si, takže co to doopravdy je? Co si pod tím představit?

počítač google

Jednoduše řečeno, pokud máte stránky nebo plánujete si je založit, tak je potřebujete mít správně nastavené, zkrátka, aby nejenom vypadaly dobře, ale byly i po technické stránce správně nastavené. To jistě všichni chápeme. Jakmile máme stránky, jsou úžasné a krásné a dělala nám je nějaká profesionální společnost nebo jsme si je vytvářeli sami, na tom už nezáleží, tak na ně třeba nikdo nechodí.

Máte mizivou návštěvnost? Zařídili jste si svůj vlastní eshop, ale nikdo tam nenakupuje? A vědí vůbec o Vás ostatní lidé? Mohou právě ty Vaše stránky najít na internetu? Když zadáte nějaké slovo, které třeba prodáváte do vyhledávače, jako je Google nebo Seznam, objeví se tam někde Vaše stránky? Nebo jste je ani nenašli? Nebo až na stránce tisíc dva? To není moc dobrá vizitka, nemyslíte? A právě všechny tyto oblasti zohledňuje seo.

seo kolečka

Služby SEO v podstatě zajistí, abyste měli vyšší návštěvnost stránek. Jak to zařídí? Zkontrolují v prvé řadě Vaše stránky po technické stránce, ověří, jestli odpovídají potřebám dnešního internetu a zkontrolují veškeré technické parametry, případně začnou opravovat to, co by bylo špatně, abyste se mohli dostat do popředí vyhledávačů. Pak se přechází na psaní článků, které mají zajistit vyšší návštěvnost Vašeho webu neboli Vašich stránek. Ty jsou spojené se zpětnými odkazy a samozřejmě s linkbuildingem a ještě s mnohými dalšími metodami a funkcemi. Takže na klíčová slova se píší články, pak se zajistí vše potřebné kolem toho a Vy se posléze můžete těšit na vyšší návštěvnost Vašich stránek a zejména na to, že budou Vaše stránky vůbec k nalezení. Samozřejmě ke všem provedeným úkonům dostáváte report neboli nějaký druh zprávy, abyste měli přehled.

Váš eshop už nebude třeba na stránce tisíc dva, ale na sté, což by byl značně velký posun. A SEO toho umí ještě daleko více. Stačí se zeptat, s tím potřebujete pomoci či poradit a jistě něco i pro Vaše potřeby vymyslí.